…و خلوتی که به‌سنگینی ، چون پیری عصاکش , از دهلیزِ سکوت می‌گذرد

Haunted

شبح زده

کلماتي نا آشنا را به آرامي در گوشم نجوا کردي

و هنوز نميتوانم چيزي که مرا اينجا حبس کرده پيدا کنم

و در تمام اين مدت، پوچي را در درونم احساس مي کردم

مي‌دانم که تو هنوز اينجايي

مرا مي بيني

مرا مي خواهي

مي‌توانم احساس کنم که مرا به پایين ميکشي

مي‌ترسانمت و دوستت دارم

نمي‌خواهم بگذارم که مرا به پایين بکشي

شکارت ميکنم و ميتوانم بوي زنده بودنت را حس کنم

قلب تو در ذهن من مي‌کوبد

مرا مي‌بيني

مرا مي‌خواهي

مي‌توانم احساس کنم که مرا پایين مي کشي…

4 پاسخ

  1. من که با گوش دادن این آهنگ احساس کردم که یه گوتیک واقعی ام.

    نوامبر 21, 2010 در 8:00 ب.ظ.

    • یاد اجرای لیسبون این آهنگ افتادم ، با اون حس و حال گاتیک خاصش!

      نوامبر 22, 2010 در 12:17 ق.ظ.

  2. Silence

    آهنگ مورد علاقه ام …

    دسامبر 29, 2010 در 8:53 ب.ظ.

  3. Silence

    طرحت هم جالبه . خوشم اومد ازش

    دسامبر 29, 2010 در 8:54 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

