…و خلوتی که به‌سنگینی ، چون پیری عصاکش , از دهلیزِ سکوت می‌گذرد

stand…, not now , not here !i

Hokkaido by Michael Kenna


144  photos by English photographer » Michael Kenna»

[more…]


13 پاسخ

  1. وحید

    دیدن یکجای این همه کار از kenna به من که کاراشو دوست دارم خیلی چسبید. مرسی و خسته نباشی.

    نوامبر 17, 2010 در 10:02 ب.ظ.

    • دقیقا منم همین حسو داشتم وقتی که یکجا دیدمشون.. برای همینم نخواستم از بینشون انتخاب کنم!
      کار سختی نبود…بایدی هم نداشت ها! :)

      نوامبر 20, 2010 در 1:03 ق.ظ.

  2. سلام
    امشب ازطریق وبلاگ وحید آهنگر با وبلاگتون آشنا شدم .باید وقت بذارم و حسابی گشت بزنم توی این وبلاگ .برام جالبه

    ممنون

    نوامبر 18, 2010 در 9:58 ب.ظ.

    • سلام
      هنوزم بر این باوریم که به درد کسی نمیخوره اینجا ، شاید حتی برای خودم هم… باز شما سعیتون رو بکنین ، خوشحالم که براتون جالب بوده.
      خوش باشید

      نوامبر 20, 2010 در 1:31 ق.ظ.

  3. اسمتون که خیلی سخته .وبلاگتون هم خیلی سخته به خدا.نمیدونم از کجا به کجا برم . و بعدشم چقدر عکس .این سری عکس ها خیلی خوب بود.عکاس رو که نمیشناختم ولی کاراش را پسندیدم.

    ممنون

    نوامبر 25, 2010 در 11:04 ق.ظ.

    • خسته نباشین!
      یه وخ گم نشین لابلای این صفحات!!؟

      نوامبر 25, 2010 در 11:36 ب.ظ.

  4. moom

    اینا عکس نیستن، شعرن، هایکو هستن،
    من این عکاس رو نمی شناختم و ممنون که عکساشو گذاشتی اینجا

    پایدار باشی

    نوامبر 25, 2010 در 8:31 ب.ظ.

    • هایکو؟
      تعبیر جالبیه
      شعرن ،
      شعر بی کلام!

      نوامبر 25, 2010 در 11:41 ب.ظ.

  5. moon

    البتهmoon صحیح است :)

    نوامبر 25, 2010 در 8:35 ب.ظ.

  6. روزهاي روشن

    عکسهاي زيبايي بودند، کاش مي شد عکسهاي که خودتون گرفتيد رو هم ببينيم

    نوامبر 26, 2010 در 3:24 ب.ظ.

    • من عکاسی نمیکنم ، علاقه که هست ، ولی متاسفانه یا خوشبختانه درحال حاضر نه فرصتش رو دارم و نه امکاناتش رو!
      البته دو سه تایی هست که با دوربین معمولی و موبایل(!) گرفته شدن و همینجوری واسه خودم گرفتم و حتی در سطح آماتور هم نمیشه طبقه بندیشون کرد! اما خوبه اگه یه نگاهی بندازین ، اصلا شاید نیازی نباشه به هزینه کردنهای اضافی! D:
      فعلا اگر مجالی دست داد ، سرمونو با فوتوشاپ گرم میکنیم که اونم یادگار دوران دبیرستانه و هنوز ولمون نکرده!
      تو قسمت دسته ها «طرح های من» و «عکسهای سالیتود » رو پیدا کنین…

      نوامبر 27, 2010 در 12:21 ق.ظ.

  7. Silence

    مرسی .
    از دیدنش لذت بردم . . .

    دسامبر 29, 2010 در 6:42 ب.ظ.

    • خوشحالم که مورد پسندت واقع شدن…

      ژانویه 14, 2011 در 1:03 ق.ظ.

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.